PLUS MALAYSIA BERHAD

Media Releases
Laman Utama > Media > PLUS UPGRADES SUBANG CUSTOMER SERVICE CENTRE

PLUS UPGRADES SUBANG CUSTOMER SERVICE CENTRE

IMG 2627In an effort to provide more convenience for highway users, PLUS is currently upgrading the Subang Customer Service Centre. As such, the Subang Customer Service Centre is currently closed to facilitate the upgrading project. Alternatively, users are advised to proceed to the nearest Customer Service Centres located at Damansara, Shah Alam, Setia Alam or Seafield toll plazas and Touch 'n Go Spot Counters at selected petrol stations along the highway mainline for Touch 'n Go card top-ups and purchases. The Subang Customer Service Centre will be reopened to the public from December 2016 onwards. For further information, please contact the toll-free PLUSLine at 1800 88 0000.


PLUS NAIK TARAF PUSAT KHIDMAT PELANGGAN SUBANG

Untuk memberi lebih keselesaan kepada orang ramai pada masa yand akan datang, PLUS kini sedang giat menjalankan kerja-kerja menaiktaraf Pusat Khidmat Pelanggan di Plaza Tol Subang. Sehubungan dengan itu, Pusat Khidmat Pelanggan tersebut sedang ditutup sementara kepada orang ramai bagi membolehkan projek menaiktaraf tersebut dijalankan. Oleh yang demikian, orang ramai dinasihatkan supaya mengunjungi Pusat Khidmat pelanggan berhampiran yang terletak di Plaza Tol Damansara, Shah Alam, Setia Alam dan Seafield atau Kaunter Touch 'n Go Spot di stesen minyak terpilih di lebuh raya untuk menambah nilai atau mendapatkan kad Touch 'n Go. Pusat Khidmat Pelanggan Subang akan dibuka semula kepada orang ramai bermula Disember 2016 akan datang. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi talian bebas tol PLUSLine di 1800 88 0000.

 
PLUSLine: 1-800-88-0000
Toll Rates

plusmiles

 

 

icon-twitter

 twitter @kembara plus

 

 

travelsmarter