Maklum Balas Pelanggan

Kongsi pendapat anda tentang cara kami dapat menambah baik pengalaman anda di jalan raya.

Saluran Maklum Balas

Selamat datang ke laman Maklum Balas PLUS. Di sini, anda boleh menghantar maklum balas berkenaan ganjaran PLUSMiles, membuat pertanyaan umum, tuntutan kemalangan atau menyemak status maklum balas yang telah dikemukakan.

Ganjaran PLUSMiles
Ahli PLUSMiles boleh menikmati proses maklum balas dan pertanyaan yang lebih pantas dan lancar melalui papan pemuka di saluran maklum balas kami.
Semak Status Maklum Balas
Semak status maklum balas anda dengan memasukkan nombor rujukan anda.
Tuntutan Kemalangan
Anda boleh mengemukakan tuntutan kemalangan anda kepada kami melalui Borang Tuntutan Kemalangan ini.
Speak Up
“Speak Up” untuk melaporkan sebarang kes penipuan, rasuah, gangguan dan salah laku lain.

Ada soalan?
Berinteraksi dengan PUTRI!

Untuk kecemasan, sila hubungi PLUSLine di 1-800-88-0000.

Soalan Lazim

Panduan untuk mendapat penjelasan dan jawapan pantas kepada soalan-soalan berkenaan maklum balas.

Halaman Maklum Balas dihasilkan untuk menyediakan saluran kepada pengguna agar mereka dapat berkongsi pandangan, cadangan dan kebimbangan mereka mengenai lebuh raya PLUS.

Tempoh respons untuk maklum balas tersebut mungkin berbeza-beza. Walau bagaimanapun, PLUS Malaysia Berhad akan berusaha untuk mengambil maklum dan memberi respons dalam tempoh yang munasabah.

Buat masa ini, PLUS tidak menawarkan insentif khusus untuk memberikan maklum balas. Walau bagaimanapun, input anda sangat dihargai kerana dapat menyumbang kepada penambahbaikan perkhidmatan kami secara berterusan.